« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

۳۳

 گلایه کردیم و غر زدیم  !

بیدردمان کردی و ...

این روز ها بهانه ای نیست که بردر خانه ات خیمه زنیم .

نه دل ِدرد طلبیدن داریم و نه کوهی از قساوت ...

 تا فراموش کنیم ، لذت  هم کلامیهایمان با تو را !


امشب  با این بهانه تا صبح  ؛  گلایه میکنم !

 کافی است برای نگاه تو یا نه ؟!

۳۲

   تقصیر ما بود یا تو ؟!


   « اینکه باورمان شده ؛

   بعد ازهر گناهی ، نوازشی  درانتظارمان است»!

 

   درباز کن ؛

   طلبکار هزارسال ‌، نوازشت آمده !

31

    تولد ما ، قرین ناله بود .

     از همان اول راه ،دل تنگت شده بودیم.  

    کودکانه گریه خواهیم کرد و این بار فریب آغوشهای " زود گذر  "،  را نخواهیم خورد .

    ولو به صداقت و گرمی   "مادران  " باشد. 

    تا دست "لحد "بر گونه مان نکشی ، اشکاهامان جاری خواهد بود.  


30

   دو رکعت وبلاگ ، نذر نگاهت میکنم ، ...  الله اکبر ! 


۲۹

       چهل روز هدیه کردی به موسی  ؛

      آنچه را که  ، یک ابدیت ، میتوانم از تو بخواهم !

      یک ابدیت به تو خواهم گفت  :

       «عزیز من » !

       «عزیز من » !

       «عزیز من » !

       ...

     

      قله قبرم ،  « طور » من خواهد بود !  " فارحم ،من راس ماله الّرجی  "

     

     

۲۸

از ترس نیست  ؛

رعایت حرمت مادران !

...

ای عزیز تر از مادر !

چقدر میترسم از لطافت تو !

۲۷

               دیگر حماقت نخواهم کرد .

 

              این بار  با « اهل بیت  » ٬‌

              به خواستگاریت خواهم آمد !

۲۶

 

         گفتی :

                 « ربکم غفور الرحیم ».

         گفتند :

                  «  انِّ عذابه الیم  »  .

     

         حیف از نازنینی تو و این بی سلیقه ها ! 

        



۲۵

         عزیز مادرانمان هستیم.

         همیشه و در همه حال !

         نشانه ای،  که چشم انتظاری توبر بازگشتمان را ، باور پذیرمیکند.


          چشم انتظاری تو ؟! 

         همیشه و در همه حال ؟!

         چه دیر باورشده ایم !

 

۲۴

         کاسه دل ،

         باز تهی شد از بهانه نگاه تو !


     

    القیت علیک محبه منی ، و لتصنع علی عینی  ( طه 39 )

     

     (ای موسی !   درقلبت محبتی از خودم گذاردم ، که بهانه نگاهم به تو باشد )

۲۳

       رو گردانده ای از بنده خود !


       یا نه ...

      انگار مثل همیشه تو خجالت کشیده ای !

 

۲۲

    عزیز من !

    عزیز من !

    عزیز من !

    ...

    « سمع الله لمن حمده »


    شنیدن تو  ٬   تازگی تکرار ماست .

     


۲۱

اگر نبود مرگ ؛

 اگر نبود آغو ش تو؛

دق مرگ میشدیم  !

در آغوشمان بگیر!

۲۰

 «  کاش باران بگیرد و ما را

                             سیل بردارد و زجا ببرد

سیل هم گیرم اینکه مارا برد

                            جز درخانه ات کجا ببرد ! »

۱۹

مرد بد نام چون شود عاشق !

خبرش زود زود میپیچد

به همه گفته ام عزیز منی !

به همه گفته ام عزیز منی !

...

این خبر زود زود میپیچد !

۱۸

 

    چنان باورم میکنی ؛

   که انگار امروز جز من ٬‌‌  کسی منت محبت بر سرتو نگذاشته !

 

 

۱۷

مریضی آمده !

 واهمه دارد از سوزن تو!

 یا طبیب !

۱۶

گناه ما ٬ گردی به دامن تو نیست.

نتکان مارا !

۱۵

« ارنی » موسی را خندیدی !

چه بارانی بود  ٬‌ نم نم لبخند   «‌لن ترانیت »  !

...امشب کسی هوای بوسیدن تورا دارد !


۱۴

چه تکراریندغرولندهای ما

 قرنها تکرارشکوه های انسان ...!

حوصلمان سر رفت از حوصله ات.

۱۳

چه جوششی میکند چشمه دل ، با نگاه تو !

 

۱۲

گلایه میکردم ؛ کمی سهمم را از تو !  

مورچه دل ! چه هنّ و هنّی می کند ، ‌زیر بار گندمی از آن !

۱۱

دستم بر قلبم است. بر یادگار تو !

... « و نفخت  فیه من روحی  »

۱۰

".نیچه گفته بود « که تو مردی » ؛

هاوکینگ گفته  « که تو نیستی » ؛ 

... بنگ ... و ما ،‌ما شدیم.

چه متوهمانه است‌،  زندگی  "  بنگی  " !

 

 و من  و تو بر مزار نیچه و هاوکینگ  فاتحه می خوانیم .

 

۹

دلخوش بودیم !

چه خیالی بود ،  توهم همیشگی بودنت ، بی هزینه بودنت ، آسان بودنت  !

چه دلخوش بودیم !