« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

۲۶

 

         گفتی :

                 « ربکم غفور الرحیم ».

         گفتند :

                  «  انِّ عذابه الیم  »  .

     

         حیف از نازنینی تو و این بی سلیقه ها ! 

        



نظرات 4 + ارسال نظر
آزی حسود یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

دوست دارم ،حست خیلی لطیف و زیبا توی وبلاگت اومده میشه حداقل درمورد من یه جمله بنویسی

سید یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

من همونم که تو مجرد سرخوش سوال کردم بقیه وبلاگات چین. می تونی صدام کنی سید.
اینجا رو که خوندم دلم برا خدا هم تنگ شد هم سوخت. برای مطالب طنزت چقدر کامنت میذارن برای این مطالب چقدر. آدم دلش می گیره. شایدم خودت تایید نمی کنی نمیدونم.
یاد این مصرع حافظ افتادم؛
یاد باد انکه نهانت نظری با ما بود

شیرین یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://tanhaeiiii.blogfa.com

ولکن اکثرهم لا یعقلون
حیفی در کار نیست سرشته است اینچنین

نازنین جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد