« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

51

  « ثانیه های بی تو »  به خاکستری میماند ،  که مدتی  « خاطرات نوازشهای تو را »  میپوشاند...

...


نمیدانم تا کی طول میکشد ؛ تا همیشه خاموش شود « طهارت های باتو بودن »  .

ولی هنوز هم ؛  گاهی که بی مهابا زیر و رو میکنم  ،  این خاکسترهای روزمرگی را - لابد به جستجوی سوالی -


هنوز هم گرمی سوزاندن دارد !


انگار هنوز هم منتظری ...!

انگار هنوز هم باور داری به بازگشت « بی مروت بنده خود» !




  « یا مومن! »

  « ای کسی که باور داری به آفریده های خود » 



نظرات 10 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

چه شبهای تاریکی که بغض میکنم گوشه ی اتاق و فقط میخواهم تو بیایی و من را در آغوش بگیری و نوازشم کنی...
فقط همین...
باور کن که فقط دلم باور گرمای بودنت را می خواهد...
فقط همین...
نمی شود این بار هم مثل همیشه تو خاکسترها را کنار بزنی تا دلم گرم شود؟
شاید اگر تو نیایی این بنده ی بی مروت،هیچوقت....

ترانه دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

دلم برایت تنگ است بدجور...
از صبح دارم فکر میکنم به "مومن" به کسی که باور دارد به آفریده های خودش...
حالا احساس میکنم چقدر دوست داشتنم بیشتر شده:خدای مومن عزیزم...

سرگشته دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://bikaranegy.blogfa.com

ثانیه ها بی تو به خاکستری میمانند ...

ساقی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
خاطره ای که پوشیده شود ُمعیوب است
نوشته های زیبایی است

ستایش پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

خیلی وقته که نمی تونم راحت نفس بکشم قلبم درد می کنه خیلی زیاد ...





دکتر بهم گفته برای شفا یه داروی کمیاب نیاز دارم به یه سرم ...





به سرم خدا به سرم خود خود خدا تا یه جوری خدا رو به جریان دربیاره تو کل بدنم ..
کسی این سرمو جایی سراغ نداره
<تورا خدا جوابم رو بدید>

انتظار جواب این سوال رو از کسی داشتن، اشتباه گذشتگان را تکرار کردن است.
او نزدیک تر از آن است که طلبیده شود
پیدا تر از آنکه جستجو شود
حاضر تر از آن که خوانده شود

او مجیب و قریب است.
تصور کن در اوج نزدیکی و در اوج پذیرفتن بنده و پاسخگویی.

اینها همه الفاظی است که که گم میکند شهود قلب ها را. سردرگم پاسخ های دیگران شدن ، اشتباه بزرگی است که در طول تاریخ تکراری ترین اشتباه بوده.

گل کلم پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

دیشب دوست دوست داشتنی ام sms داده بود که میدونم که این زندگی ارزش غصه خوردن نداره،تف به این روزگار ولی دست خودم نیست که...
ناراحتم کرد این ناراحتیش.بهش sms دادم من که دوست دارم از این حرفت اینقدر ناراحت شدم ببین خدا که عاشقته دیگه چقدر ناراحت میشه .خدای عاشق.

سالمینا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://salmina.blogno.ir/

سلام

خوشحال می شویم اجازه دهید لینکتان کنیم.

موفق باشید

ترانه یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام سالمینا جونم...خوش اومدی!
از طرف صاحبخانه وبلاگ بهت خوش اومد میگم و معذرت خواهی میکنم از اینکه جواب سوالت را ندادن...آخه میدونی تقریبا عادت ندارن جواب بدن مخصوصا نظرات هوارا...حالا ستایش را که دیدی جواب دادن کلا استثناء ثبت شدنی بوده...
برای همین من خودم(چون دعوتت کردم بیایی وبخونی) به نمایندگی از حاجی این وب میگم که میتونی لینک کنی...ما که اجازه لینک توی وبمونا نداریم ولی تو لینک کن...در ضمن حاجی به تبادل لینک هم عقیده ندارد...

سالمینا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://salmina.blogno.ir/

سلام مجدد

ممنون ترانه خانم
به هر حال از اجازه حضرتعالیان قدردانی می شود!!

رضا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

این شعر زیباتون رو تقدیم میکنم به عشق همیشگیم na.f

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد