« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

54


 غم  ! 

 صدای  « زنگ تلفنی »  است که تو شماره گیری کرده ای. 

 چند وقتی است  عجیب  « خوشحالم »  ! 

انگار شماره ما را گم کرده ای.

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.hemums.blogfa.com

من هم چند وقتی است عجیب ناراحتم چون ...کسی که او نفهمید که چقدر دوستش دارم و شاید درک عشق برای او بسیار بزرگ بود.

لالغ دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

راستی حاجی میبوسمت فقط همین این به اون در

بی نشان دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

پپلی جالب بود .توفففف تو روت بیاد چرا نظراتم را نمیچاپی

:) دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

آخ که من چقدر عاشق اون غمم.وقتی هست دلم گرمه وقتی نیست و خوشحالم و هی پشت سر هم گند بالا میارم.چند سالیه که نبودنش چربیده به بودنش.حیف نون.طرف باید هرچی درکش عمیقتر میشه از زندگی بیشتر از این جام بلا بنوشه٬ولی رفته خودشو همچین سرگرم کرده که فلک براش تاسف می خوره.قد گل کلم هم حالش نیست.هی خدا شکرت.

R.I سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

نظر بالایی :) خودش فهمید چی گفته ما که نفهمیدیم

باران چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

خیلی وقت است که از شنیدن صدای این زنگ خسته ام....
دلم نمیخواهد فکر کنم صدای زنگ تلفنی ست که تو شماره گیری کرده ای...

:) چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

یعنی اینقدر نامفهومه کامنت قبلیم؟نمی دونم چرا فکر می کنم اونی که باید می فهمید؛ فهمیده.

نازنین شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

من هم ناراحتم.
کسی مدتها فکر منو به خود مشغول کرد و گفت عاشقتم اما هیچچچچچوقت نتونست درکم کنه. هیچوقت. عشق رو فقط در ابراز احساسات میدید و اصلا نفهمید که ...
هیچوقت اینقدر فکرم درگیر نشده بود.

:( سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

حاجی پَ آهنگ وبلاگت کجا رفت؟

حاج اسیر پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://asier.blogfa.com

غصه نخور عزیزم
گم شده پیدا میشه

:) پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام
دیشب ساعت ۱.۵ -۲ اومدم اینجا و خیلی خوش گذشت! آفرین به تو با این فضای قشنگی که ساختی.
خواستم ازت تشکر کنم به خاطر اون حال دیشبم که این فضا زمینه سازش بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد