« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

« هوار ثانیه های زیر خاکستر »

ثانیه های باتو بودن ، مثل زغال مدفون شده زیر خاکستر -خاکتسر ساعات بی تو بودن - بالاخره میسوزاند !

۲۹

       چهل روز هدیه کردی به موسی  ؛

      آنچه را که  ، یک ابدیت ، میتوانم از تو بخواهم !

      یک ابدیت به تو خواهم گفت  :

       «عزیز من » !

       «عزیز من » !

       «عزیز من » !

       ...

     

      قله قبرم ،  « طور » من خواهد بود !  " فارحم ،من راس ماله الّرجی  "

     

     

نظرات 1 + ارسال نظر
ارکیده یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://orkide-66.blogfa.com

سلام دوست من وب قشنگی دارید اگه اجازه بدید خوشحال میشم لینک شیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد